võiks olla piisavalt raske. Mitte liiga raske, aga ka mitte liiga kerge. Kui see on liiga raske siis ajab see sind närvi ja ei taha enam mängida (ragequit ühesõnaga :D), kui liiga kerge, siis jääb mäng pähe ja ka ei viitsi mängida.
Kui iseloomustada tõeliselt head mängu, siis iseloomustaks ma seda selliste sõnadega, nagu huvitav, kaasakutsuv, mitme inimese mäng, tegevuste rohke, mis teeks ka palju muud mitte ainult näiteks ühte ja sama asja.
huvitavad käsud/tegevused; naljakas; parajalt pikk, aga samas mitte tüütult pikk; palju erinevaid ülesandeid; mitte just eriti kerge, aga päris raske ka mitte; vähemalt 5-6le mängijale
Martin, projekti nimi ju juba "matemaatilised mängud III. kooliastmes"... see peaks sulle piisavalt infot andma selle "kuid piisavalt et ka u 1-3 klassi lapsed vähemalt mingit osa sellest oskakisd." kohta :D
1.Erineva raskusega küsimused 2.Põnev 3.Naljakas 4.Ei tohiks väga pikk olla 5.Nt.lasta teise mängijal mingisugust geomeetrilist kujundit ära arvata/tunda.
1.Põnev. 2.Pinget pakkuv. 3.Mängu raskus, peaks olema vastavalt klassile. 4.Keskmise pikkusega. 5.Vahelduva eduga nii lihtsad kui kerged küsimused, sest kui koguaeg nt. rasked on, tüdineb õpilane kiirelt ära.
1)Huvitavus
ReplyDelete2)Keerukus
3)Kujundus
4)Mängijate arv
võiks olla piisavalt raske. Mitte liiga raske, aga ka mitte liiga kerge. Kui see on liiga raske siis ajab see sind närvi ja ei taha enam mängida (ragequit ühesõnaga :D), kui liiga kerge, siis jääb mäng pähe ja ka ei viitsi mängida.
ReplyDeleteKui iseloomustada tõeliselt head mängu, siis iseloomustaks ma seda selliste sõnadega, nagu huvitav, kaasakutsuv, mitme inimese mäng, tegevuste rohke, mis teeks ka palju muud mitte ainult näiteks ühte ja sama asja.
ReplyDeleteThis comment has been removed by the author.
ReplyDeletehuvitavad käsud/tegevused; naljakas; parajalt pikk, aga samas mitte tüütult pikk; palju erinevaid ülesandeid; mitte just eriti kerge, aga päris raske ka mitte; vähemalt 5-6le mängijale
ReplyDeleteMartin, projekti nimi ju juba "matemaatilised mängud III. kooliastmes"... see peaks sulle piisavalt infot andma selle "kuid piisavalt et ka u 1-3 klassi lapsed vähemalt mingit osa sellest oskakisd." kohta :D
ReplyDelete1)Kaasahaarav
ReplyDelete2)Põnev
3)Liikumisega
4)Huvitav
5)Palju erinevaid ülesandeid
1)Pinget pakkuv
ReplyDelete2)Välimus
3)Erinevad ülesanded
4)Huvitav mängu lõpptulemus (võit!)
5)Erilised lisavidinad
1.Erineva raskusega küsimused
ReplyDelete2.Põnev
3.Naljakas
4.Ei tohiks väga pikk olla
5.Nt.lasta teise mängijal mingisugust geomeetrilist kujundit ära arvata/tunda.
1.Põnev.
ReplyDelete2.Pinget pakkuv.
3.Mängu raskus, peaks olema vastavalt klassile.
4.Keskmise pikkusega.
5.Vahelduva eduga nii lihtsad kui kerged küsimused, sest kui koguaeg nt. rasked on, tüdineb õpilane kiirelt ära.
This comment has been removed by the author.
ReplyDelete1.Huvitav
ReplyDelete2.Pinget pakkuv
3.Noortele silmaalla jääv
3.Erinevad ülesanded
4.Värviline, silmatorkav
5.Seltskondlik, sest mida rohkem, seda parem!
1)Kaasahaarav
ReplyDelete2)Põnev
3)Kiiresti õpitav
4)Huvitav
5)Parajalt pikk
1)Kaasahaarav
ReplyDelete2)Lõbus
3)Istumisega
4)Huvitav
5)Palju erinevaid ülesandeid
lõbus,normaalse pikkusega ja mitte väga raske
ReplyDelete1) seltskondlik
ReplyDelete2) tegevusrohke
3) mitmekülgne
4) huvitav
1)Lõbus
ReplyDelete2)mitte liiga raske
3)mitte liiga pikk
4)kaasahaarav
5)mitmekülgne
huvitav,hariv,mitte vaga raske ega luhike.
ReplyDelete